Układ zapłonowy:
– Świece zapłonowe NGK 2x RE8C-L (OEM N3Z1-18-110A) 2x RE9B-T (OEM N3Y4-18-110A) wymiana co 20000km lub przy jeździe torowej minimum raz w roku.
– Przewody NGK RC-ZE81 niebieskie lub OEM N3R1-18-140A wymiana co 40000km
– Cewki 4szt OEM N3H1-18-100C, NGK U5093 48283, Delphi GN10508-12B1 wymiana co 40000km
Układ smarowania:
– skrzynia biegów: Motul Gear 300 75w90 – 1,8 litra dla skrzyni 6 biegowej i 2,5l dla skrzyni 5 biegowej wymiana co 50000km
– silnik: Motul 10w40 synergie lub 10w40 Chrono 300v – 4 litry wymiana co 8000km, 300v minimum raz w roku. W przypadku jazdy torowej minimum co 2-3 trackdaye
– dyferencjał: Motul Gear 300 75w90 LS – 1,4 litra. wymiana co 25000km
Filtry:
– Filtr oleju tylko i wyłącznie OEM N3R1-14-302 (co wymiana oleju)
– Filtr powietrza OEM N3H1-13-Z40 lub dobrej klasy zamiennik BOSCH F 026 400 362 lub KNECHT LX2001 (najlepiej co wymianę oleju lub co drugą wymianę)
– Filtr kabinowy OEM LDY4-61-J6X lub dobrej klasy zamiennik np. KNECHT LAK235/S (zależnie od warunków minimum raz w roku)
Płyn hamulcowy:
– Płyn hamulcowy DOT4 lub DOT5.1 wymiana co 2 lata, płyny sportowe (Motul RBF, ATE Typ 200) minimum raz w roku.